Ποιός Βαλεντίνος...


Ολόψυχα, ειλικρινά και απόλυτα απεχθάνομαι την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Όχι για κανέναν άλλον λόγο αλλά επειδή δεν βρίσκω σωστό να γίνεται εκμετάλλευση του έρωτα. Ο έρωτας είναι ένα ευγενές συναίσθημα, πρέπει να γιορτάζεται καθημερινά. Δεν έχει να κάνει με την εμπορευματοποίηση!!!

Εδώ και μία εβδομάδα έχουν ξεφυτρώσει παντού αρκουδάκια, μπαλόνια, καρδούλες και προσφορές για λουλούδια! Επειδή δηλαδή οι καταστηματάρχες βρήκαν την ευκαιρία να τα κονομήσουν ακόμη μία μέρα του χρόνου εμείς πρέπει να πέσουμε στο τρυπάκι του να ακολουθήσουμε αυτή τη λογική? Δεν το πιστεύω ότι κανένας δεν σκέφτεται ότι είναι αγενές και απεχθές να κατηγοριοποιούμε κάτι που έχει την δύναμη να μας κάνει να πετάμε στα ουράνια, να γελάμε σαν χαζοχαρούμενα και να κλαίμε λες και πρόκειται να καταστραφεί ολόκληρος ο κόσμος μέσα σε μία στιγμή...

Είμαι ερωτευμένη! Περισσότερο από ποτέ πριν, περισσότερο από όσο θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ! Ευτυχώς είμαι ερωτευμένη με έναν άνθρωπο που θα μου φέρει λουλούδια ανεξαρτήτως ημέρας, θα μου πει ότι με αγαπάει όταν το θελήσει και όχι επειδή το επιβάλει η στιγμή. Δεν έχει να κάνει με τον Άγιο Βαλεντίνο και οποιονδήποτε Άγιο Βαλεντίνο. Έχει να κάνει με την καρδιά μας... Αν το αισθάνεστε, αν είστε ερωτευμένοι, μην περιμένετε απλά μία μέρα τον χρόνο για να το γιορτάσετε... Απλά γιορτάστε το ακόμα και αν είναι Μεγάλη Παρασκευή!!!!!

Νερό σε πίνω, κρασί σε σβήνω
σ' αυτό το γλέντι σώμα και ψυχούλα μου
φωτιά μ' αγγίζεις και με γυρίζεις
στις αγκαλιάς σου τ' όνειρο με πας

Δεν υπάρχουν σχόλια: